Full Moon

Μου λες τα μάτια σου να μην τα αγαπώ
και να μην πάψω να πιστεύω στα δικά μου
Μα, αυτά τα μάτια όπου χαθώ και όπου βρεθώ
τα έχω πίσω μου και μέσα και μπροστά μου...


Άλλη μια καλοκαιρινή νύχτα, μη μπορώντας να κοιμηθώ
ακούω μόνη μουσική και γράφω. Αλλά προ πάντως..σε σκέφτομαι.


Μου λες τα μάτια σου να μην τα αγαπώ
και να μην πάψω να πιστεύω στα δικά μου
Μα, αυτά τα μάτια όπου χαθώ και όπου βρεθώ
τα έχω πίσω μου και μέσα και μπροστά μου...


Σε σκέφτομαι και ας μην είσαι εδώ. Ποτέ δεν σταμάτησα να σε σκέφτομαι, να σε ονειρεύομαι ίσως και να σε χρειάζομαι. Το άλλο... φοβάμαι να το πω, φοβάμαι να το αποκαλύψω. Δύο λέξεις είναι μόνο, δύο λέξεις που θα μπορούσαν πλήρως να καλύψουν την ανάρτηση.
Δεν θα χρειαζόταν τίποτα άλλο να πω, μόνο αυτές τις δύο λέξεις.
5 χρόνια τώρα, είσαι το πιο τρελό, το πιο άπιαστο και το πιο κρυφό μυστικό μου. Αυτό που δεν θα μάθει ποτέ και κανένας. Μόνο εγώ θα το ξέρω! 
ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ! Το είπα...
Πρώτη φορά στην ζωή μου παραδέχομαι κάτι τόσο έντονο και τόσο δυνατό.
Αγάπη, το πιο δυνατό συναίσθημα που μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος.
Η αγάπη/έρωτας που σε τυφλώνει και καλύπτει κάθε ίχνος λογικής που διαθέτεις.
Αγάπη υπάρχει παντού γύρω μας. Κατέβα στον δρόμο, θα δεις μια γυναίκα ή ένα άντρα να κρατάνε ένα παιδάκι από το χέρι.
Θα δεις ένα περαστικό που θα διακόπτει το γοργό και μονότονο βήμα του για να δώσει λίγη σημασία σε ένα αδέσποτο.
Θα δεις ένα ζευγάρι χαρούμενο να περπατά.
Η αγάπη μπορεί να κυριεύσει τα πάντα, να σε κάνει ευτυχισμένο ή δυστυχισμένο, ευάλωτο ή σκληρό.
Όποιος διώχνει μακριά του την αγάπη, φοβάται. Φοβάται μην τον κυριεύσει και τον οδηγήσει στην τρέλα. Στην αγάπη και τον έρωτα όλα επιτρέπονται.
Κάποτε κάποιος μου είπε "Στην αγάπη και τα όνειρα όλα είναι δυνατά". Εγώ δεν το δέχτηκα, χωρίς να το καλοσκεφτώ το απέρριψα και το εξόρισα στο πιο απόμερο σημείο του μυαλού μου. 
Τώρα όμως μπορώ να το καταλάβω. Όταν αγαπάς ή είσαι ερωτευμένος με κάποιον, είσαι ικανός να γυρίσεις και τον κόσμο ανάποδα για να είσαι μαζί του.
Ο αψεγάδιαστος έρωτας, αυτός που δεν έχει όρια, που δεν μετράει η ηλικία, που δεν τον αλλοιώνει η απόσταση,τότε που το μόνο που θέλεις, είναι να βλέπεις τον άνθρωπο που αγαπάς ευτυχισμένο,τότε είναι που το συναίσθημα αυτό φωλιάζει στο μυαλό και την καρδιά. 


Μου λες τα μάτια σου να μην τα αγαπώ
και να μην πάψω να πιστεύω στα δικά μου
Μα, αυτά τα μάτια όπου χαθώ και όπου βρεθώ
τα έχω πίσω μου και μέσα και μπροστά μου...


Αυτά τα μάτια σου, τα μάτια δίχως λογική, με τρελαίνουν. Τα έχω αγαπήσει όπως κάθε εκατοστό και κάθε κύτταρο που διαθέτεις.
Πολλά μας χωρίζουν, πολλά εμπόδια μπαίνουν μπροστά μας. Εξάλλου, ένας δρόμος χωρίς εμπόδια....δεν οδηγεί πουθενά! Μέχρι τότε θα ελπίζω και θα ζω με όνειρα και ψευδαισθήσεις. Μια μόνο χάρη σου ζητάω,από τα βάθη της ψυχής μου. Μόνο αυτό θέλω από εσένα...
                    Να είσαι καλά και να προσέχεις εκεί έξω!


Ίσως κάποια στιγμή έρθω να σε βρω. 


Μου λες τα μάτια σου να μην τα αγαπώ
και να μην πάψω να πιστεύω στα δικά μου
Μα, αυτά τα μάτια όπου χαθώ και όπου βρεθώ
τα έχω πίσω μου και μέσα και μπροστά μου...


 Ίσως πάλι και όχι.